vrijdag 6 november 2009

eerste reactie's

He Aenne, hartstikke gefeliciteerd met je boek! Je hebt een grote wens van oma in vervulling laten gaan. Zij wilde altijd een boek schrijven maar kwam in haar lange leven niet verder dan de titel. Heel erg goed dat jij dit nu wel hebt kunnen doen. Marian Steven

Lieve Aenne,
Wat een verrassing, ik kan me voorstellen dat je geweldig trots en gelukkig bent met je boek. Je gedachten delen met jezelf, je zelf toevertrouwen aan woorden die iedereen kent, maar die jij alleen zo kan opschrijven. Het lijkt me een mysterie, een wonder. Hannie van Dijk

Heftig! Leonie Jongbloed

Al genomineerd voor het boekenbal. Ik ben een trotse Pa. Rick Jongbloed

Wat een onwijs mooi gedicht over David, moest er gewoon om huilen. Evelien Wouters

Ik ben heel trots op je schat Bart van Loon